Sunday, April 04, 2004


hottie gurl =p


aku baru je abis makan 'pengat durian' keluaran UQMSA during Durian Nite semalam. rabbit bagi aku satu yg extra2 tu. it was so tasty sampai aku jilat jari. (visit rabbit's for more info) so rite now, aku tetiba terasa sangat panas sbb durian yg aku mkn tu. dengan adanya heater terpasang kat bilik aku ni, betambah lagi la ke'panas'an aku skrg. dengan ketiadaan tingkap kat bilik aku ni lagi la memanaskan aku, and air-cond yg dengan sengaja di switched off kan gandakan lagi la panas ni. and aku skrg tengah berusaha tgh nak siapkan online quiz yg dipanas-panaskan as a straight forward one, tp complicated jugak maa. and esok ada tutorial yg sememangnya panas dengan latest issues regarding management (nasib baik aku suke tute ni, very interesting). and tak lupa jugak i have two mid sem exams, on tuesday and wednesday yg aku jangka soalan2 sume panas2. semua nya memanaskan aku lagi skrg ni yg memang panas!!! cam nak demam jer.. terasa nak jumpa doctor la skrg ni.. calling for doctor.. nak doc nak doc..

:::tolong doakan aku sejuk sejuk ek termasuk la exams aku. korg la rakan yang disayangi dunia dan akhirat.. amin~



:::birthday wish:::
tomsyss in Upsi, Perak, Malaysia

No comments: