Thursday, April 22, 2004


otak cam separuh kering

alhamdulillah, leganya aku dah abis segala hempas pulas sepjg this week ngan berakhirnya in-tute quiz intro to micro econ and mid sem intro to management ptg semalam. tapi, ia bkn nya berakhir di sini. perjuangan masih panjang. a huge gigantic (ni sumer influenced by treasure hunt aritu) assignment is coming up. tapi mlm ni mmg aku nak rehat. otak aku mmg hampir kering semlm. right after exam kat steele building tu, masa aku nak keluar hantar answer sheet kat depan, aku terlanggar kerusi kat dpn and aku jalan terhoyong hayang cam orang gila. mata aku tetiba kelam. nasib baik tak pengsan ke ape. kluar jer terus ter bumped into huda n najwa yg berjaya menceriakan kembali keadaan aku. actually, apa aku nak ckp is itu la citer di sebalik ke'tidak-bagusan-emosi' aku arini. kalau aku buat sesiapa terasa, im really really sorry tau..


here i've got another new template curik from blogskins. but, im still stuck with pink la (nak buat camne aishah, pink kan lawarrrr). hehe. tapi as long as tak se-shocking pink dulu la kan. occay, seems like takda menda nak blog dah ni, i'll catcha later. toodles.

No comments: