Friday, September 17, 2004

hati ini

ah salwa, baik kamu diam. tu la, banyak cakap sgt. sampai orang lain pon dah salah paham dgn apa yg kamu nak sampaikan a.k.a misinterpretation...

tapi, terasa kah aku? marahkah aku bila pandangan ku tidak diterima? tapi, maksud aku sebenarnya lain. aikk, apa tapi-tapi ni? seribu satu alasan diberi.

aku tau la kamu ni anak sulung (tak semestinya anak sulung ni means in family jer kan? sbb ada org misterpret it. hehe.) tapi kena lah menerima ketidak setujuan anak-anak yang lain. well, i hate being bossy. so, i accept it...

malah dalam usul ke 6 oleh Imam Hassan Al- Banna ada menyebut, pendapat manusia boleh diterima dan ditolak kecuali kata-kata Rasulullah S.A.W.

siapalah aku ni yang berharap pendapat ku diterima bulat bulat. waallahualam.

No comments: